Lokal biurowy o powierzchni 270m2 zlokalizowany w budynku biurowym z windą na 3 piętrze (całe piętro na wyłączność: 2 wejścia do powierzchni + winda), w samym Centrum miasta. Budynek zmodernizowany w 2000r. Doskonała rozpoznawalność lokalizacji przez klientów wszelkich instytucji finansowych. Obiekt znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych miasta, dworca PKP i PKS, największych skrzyżowań Szczecina - Brama Portowa, Plac Żołnierza Polskiego - w rejonie o ogromnych planach inwestycyjnych. W promieniu 300 metrów znajdują się siedziby wszystkich większych banków, sieci sklepów, restauracji, firm, urzędów, galerii. Do dyspozycji Najemcy posiadamy różne powierzchnie. Wspólna łazienka z wc na korytarzu.
Rozkład pomieszczeń: kuchnia, toaleta damska, toaleta męska, sekretariat, 2 mini salki konferencyjne, 7 pomieszczeń biurowych w tym 3 duże pomieszczenia ponad 40m2, możliwość zrobienia części open space około 120m2.
Atuty lokali biurowych:
-doskonała lokalizacja w ścisłym centrum miasta
-oferowana powierzchnia - różne
-w części pomieszczeń klimatyzacja
-część socjalna
-światłowód w obiekcie
-utrzymanie czystości i konserwacja części wspólnych przez Wynajmującego
-dostęp do wszystkich pomieszczeń 24h
-monitoring 24h,
-dozorowanie nieruchomości + recepcja
Dodatkowe opłaty to ogrzewanie oraz zużycie wody i prądu, 30zł/1m2 netto. Cena jest ceną netto + 23% vat. Wymagana kaucja.
Możliwość wynajęcia powierzchni do 1200 m2 na II, III, IV piętrze, w cenie od 20zł/m2 netto + vat , w zależności od metrażu. Media płatne dodatkowo od 25zł/m2 + vat, w zależności od metrażu.
Administratorem danych osobowych jest ROYAL HOME z siedzibą przy Bohaterów Warszawy 40, Lok. 2.M.5, Nowy Turzyn, 1. piętro, 70-342 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@royal-home.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ROYAL HOME z siedzibą przy Bohaterów Warszawy 40, Lok. 2.M.5, Nowy Turzyn, 1. piętro, 70-342 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@royal-home.pl Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.