Oferta wynajmu lokalu usługowego na Starym Mieście w Szczecinie. Lokal znajduje się na parterze budynku, posiada wystawowe witryny oraz oferuje przestronną przestrzeń na dwóch poziomach o łącznej powierzchni 120 m2. Przeznaczenie - usługi, biuro, gastronomia.
Pomieszczenia:
Parter 70m2 Duże otwarte pomieszczenie, które może służyć jako recepcja, gabinet
Położenie: Zlokalizowany na Starym Mieście w sercu Szczecina, w pobliżu głównych atrakcji turystycznych, sklepów i restauracji. Doskonała lokalizacja z dobrą komunikacja miejska Parter: Dogodny dostęp na parterze ułatwia obsługę klientów oraz zapewnia atrakcyjne warunki dla różnorodnych działań usługowych. Witryny: Duże witryny wystawowe przyciągają wzrok klientów, doskonałe do prezentacji oferty i promocji. Metraż: 120 m2 na dwóch poziomach, co daje elastyczność w organizacji przestrzeni i możliwość dostosowania do różnych rodzajów działalności.
W lokalu są wszystkie niezbędne media ( ogrzewanie miejskie (podłogówka), ciepła, zimna woda, prąd). Dużym atutem jest klimatyzacja z funkcją grzania w każdy pomieszczeniu (4 sztuki).
Dodatkowe informacje:
Czynsz najmu: 5 000zł brutto (wynajmujący nie jest VATowcem) Czynsz administracyjny: 1 300zł Prąd: w zależności od zużycia Kaucja: 5 000zł Prowizja biura.
Dostępność: Lokal jest gotowy do wynajęcia od początku stycznia. Warunki umowy: minimum 12 miesięcy.
Zapraszam do skorzystania z tej unikalnej okazji i otwarcia własnego biznesu w prestiżowej lokalizacji na Starym Mieście w Szczecinie!
Zainteresowanych proszę o kontakt w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia terminu prezentacji lokalu.
Administratorem danych osobowych jest ROYAL HOME z siedzibą przy Bohaterów Warszawy 40, Lok. 2.M.5, Nowy Turzyn, 1. piętro, 70-342 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@royal-home.pl… czytaj więcej
Administratorem danych osobowych jest ROYAL HOME z siedzibą przy Bohaterów Warszawy 40, Lok. 2.M.5, Nowy Turzyn, 1. piętro, 70-342 Szczecin (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres biuro@royal-home.pl Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość oraz dla celów marketingowych i analitycznych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji oraz prowadzeniu marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych, w tym dla celów analitycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania lub wniesienia sprzeciwu, a w zakresie wyrażonej zgody z art. 172 Prawa telekomunikacyjnego – do czasu jej wycofania, a w zakresie, w jakim komunikacja następuje w ramach umowy – do czasu zakończenia jej wykonywania oraz upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń umownych. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.